Saadet Partisi Konya Milletvekili Abdulkadir Karaduman, kapitalizmin tüketimi artırmaya yönelik reklam propagandasına sert eleştiride bulundu.
Toplumsal tüketimi artırmaya yönelik reklamlar, kitle iletişim araçları ile sosyal medya platformlarında yapılan propagandaya yönelik farklı kesimlerden tepkiler gelmeye devam ediyor.
Saadet Partisi Konya Milletvekili Abdulkadir Karaduman, son günlerde şirketlerin 'şahane, efsane, büyük, bereketli' Cuma günü propagandası üzerinden tüketimi özendiren alışveriş çılgınlığına tepki gösterdi.
Tüketimi artıran reklam çalışmalarını sert dille eleştiren Karaduman, manevi değeri olan 'Cuma' gününü kapitalizmin aracı haline getirilmesine karşı çıktı.
Sosyal medya hesabı üzerinden Cuma gününün kapitalizmin tüketim çılgınlığına alet edilmesine sert şekilde tepki gösteren Karaduman, şu açıklamayı yaptı:
"Herhangi bir güne kutsallık atfederek tüketimi özendiren ve bilhassa Cuma’yı kapitalizmin dişlilerini sivrilten 'şahane, efsane, büyük, bereketli' bir gün olarak ilan eden anlayışı reddediyoruz." (YeniAkit)
Hiç yorum yapılmamış
722 kez izlendi
789 kez izlendi
560 kez izlendi
2081 kez izlendi
YORUM YAPIN
Yorumlarınız editörlerimiz tarafından okunup onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.